9 Ocak 2020 Perşembe

Isı Yalıtım Danışmanlığı

2008 yılında yayınlanan Enerji Binaları Enerji Performansı Yönetmeliği ile yeni binalar için yeni şartlar getirilmiştir. Bu kapsamda, TS-825 standartlarına uygun yalıtımlı yeni binalara ihtiyaç duyulmaktadır. Firmamız bu çalışma tarzında ısı yalıtım danışmanlığı hizmeti vermektedir.
  Yalıtım Danışmanlığı
  Türkiye'deki binalarda enerji verimliliğini artırmaya yönelik çalışmalar, binalarda yıllık termal enerji ihtiyacının sınırlandırılması ve bu kısıtlamanın binanın yapısal elemanlarının neden olduğu ısı kaybının azaltılmasıyla incelenebilir. Yapı elemanlarının neden olduğu kayıpları azaltmak, ısıl konfor sağlamak ve konut binalarını yoğuşma ve mikroorganizmalardan uzak tutmak için mutlak bir şart, ısı yalıtımının doğru tasarım ve uygulamasıdır.
  En azından, TS 825'te belirtilen koşulların tasarım aşamasında karşılanması gerekir. Enerji verimliliğini artırmak için, yetkili kişiler optimum ısı yalıtım kalınlığını hesaplamalı ve duvarlar, çatılar ve döşemeler gibi tüm yapısal elemanlar ısı kaybını en aza indirecek yalıtım malzemeleriyle kalıcı olarak yalıtılmalıdır.
  Firmamız, yalıtım ve (kaplama) işinde yalıtım uzmanı ekibimizle danışmanlık hizmeti veren; en düşük maliyetle yüksek kaliteyi bulacağınızı doğrular, raporlar, doğrular ve garanti eder. Bu aşamada ısı yalıtım danışmanlığı içinde verilen destekler şu şekildedir:
 *Şirketiniz tamamen şirketimiz tarafından denetlenmiş ve profesyonel bir yalıtım şartnamesi hazırlanmıştır.
 *Lazer ölçüm cihazlarımızla, binanızın dış ve iç yalıtımını hesaplayarak detaylı ve doğru bir miktar raporu hazırlar.
 *Google Sketch Up 3 D Simülasyon çizimleri hazırlandı, böylece binanızın boyutlarını kolayca hesaplayabilirsiniz.
 *Sizinle seçilmiş profesyonel ve güvenilir yalıtım şirketleriyle tanışıyoruz, incelemelerini ve tarihlerini inceliyoruz ve sizi bu şirketlerden teklif almaya davet ediyoruz.
 *Teklifleri doğru değerlendirmek ve yanlılığı azaltmak için liderlik toplantılarına katılarak rehberlik sağlanır.
 *Başvurunun tüm aşamaları tarafımızdan kontrol ve kontrol edilerek şartnamelere uygunluğu bina yönetimine bildirilir.
 *İşin teslimi sırasında kişi hakkında bir rapor hazırlar ve ortaya çıkabilecek anlaşmazlıkları yaparız.
 *Yalıtım kalitesini göstermek için, ısı kameraları yakalamak ve size sunmak için kullanılır.
 Uygulayıcının, yükümlülüğünü yerine getirerek satın aldığı malzemenin, işe aldığı çalışanın maaşını, sosyal güvenlik primini ve vergisini devlete ödemesi gerekir. Bu ısı yalıtım danışmanlığı, ancak aldığı işten kâr elde etmekle mümkün. Son derece düşük oranlarda başvuru yapan bir uygulayıcının genellikle iflas edeceği açıktır ve hedefinde, son derece düşük bir oranla bile bir iş bulmak ve iflasını geciktirmek olduğu açıktır. Bu nedenle, uygulayıcı bilim ve sanat kurallarına uygun olarak nasıl kar edeceğini, spesifik verilere göre son derece düşük bir fiyatla kanıtlamalıdır. Bu, yalnızca bir kerelik anahtar teslimi sözleşme yöntemine dayanan tedarik birim fiyatı üzerinden gerçekleştirilebilir.
  Isı Yalıtımı Danışmanlığı Nedir?
  Semak Enerji olarak yalıtım işleminizde yalnız ısı yalıtımı yapmak isteyen değerli müşterilerimizi terk etmiyoruz. Uzman kadromuz sayesinde binanızda yapacağımız bazı teknik ölçümler ve analizler sonucunda uygun hesaplama yöntemine göre bir ısı yalıtım raporu oluşturulmaktadır (Binalarda ısı yalıtım kuralları TS 825 "). İşletmenin ısı yalıtımı, doğru, objektif, teknik şartname standartlarına uygun olarak hazırlanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder